I startblocket till livet

Nolia

Publicerad 2011-08-09 17:32:37 i Vardag

Det känns ju lite som ett måste att ränna runt på Stora Nolia när det är i Umeå. Roligast är mässhallen med ätbart med allt man får provsmaka :) Speciellt hjortronsylt och samiska glödhoppor som smöret smälter på! I år hittade jag faktiskt något bra med, tro det eller ej. Riktigt fina, tunnfodrade och smidiga läderhandskar som kommer vara helt perfekta i höst, både på kyliga promenader men framförallt när jag kör bil. Fryser alltid om fingrarna om jag inte har vantar och de jag haft några vintrar nu är helt utnötta. Som ni ser är de aningens längre än "standard", vilket jag älskar! Inte bästa bilden jag tagit i mitt liv, men visst är de fina? :) Med lite skinnvård håller de förhoppningsvis länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela