I startblocket till livet

Söndag

Publicerad 2011-04-17 23:07:06 i Vardag

Ännu en vecka har tagit slut och jag börjar göra mig redo för en ny måndag. Den avslutades såklart med söndagsdans på UDI ;)

Tidigare idag for jag ut till stallet och körde Björnen, han skötte sig toppenbra och fick rejält med motion. Både ut bakom flyget och tre varv runt stora slingan. Nu var det ingen snö kvar någonstans men plaskigt på sina ställen. Skulle faktiskt behövt glasögon ibland när det sprättes upp lite grus och lera. Förhoppningsvis är min rygg lite mer van nu och kan åtmindstone köra EN häst utan att få träningsvärk.. Morgondagen får utvisa. Här är en bild på snyggingen selad och klar!



Fick även se Trishas lilla urgulliga stoföl som hon helt komplikationsfritt fick igår kväll, ingen fick se heller, hon tajmade in det snabbt mellan "kontrollerna". Inte riktigt van vid sin mammaroll än men förhoppningsvis förstår hon snabbt vad som gäller :) Och jag blir lika förundrad varje gång hur ett så stort föl kan ha rymmts i magen?! Det är ju liksom 4m ben på lillskruttan! Glömde ta någon bild men det lär ni få se senare :)

Nu blir det en bra bok tills lampan släcks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela