I startblocket till livet

Slut på v. 13...

Publicerad 2011-04-03 22:30:01 i Vardag

Träningsvärk i vader och rygg.. Den här helgen har varit helt förbannat underbar :D

I fredags blev det som sagt swing nere i centrum och alla lindy hoppare va asduktiga. Gick mycket bättre än jag ens hade vågat trott och jag lär mig så himla fort just nu. Helt förbannat underbart!
Lördag var rolig. Litet tjejöverskott så jag fick lära mig att föra i foxtrot vilket va kul! Kan ju redan följa bra mycket mer än bara grunderna så kändes mest utmaning. Sen blev jag tjej igen i buggen men det va inte riktigt några nyheter där men roligt ändå. Hem och duscha och fräscha upp sig innan sittningen började, kul att så många kom på den. Och sen mera dans såklart ;) innan nattklubben öppnade och det blev liite annan musik haha. Men helt förbannat underbart!
Idag var jag ut och red Athena, konditionsträning blev det då hon varit så himla fin i dressyren igår :) Hon skötte sig toppenfint. Sen fick jag middag och efterrätt (semla!) hos föräldrarna efter att ha hjälpt tvätta deras bil (som blev glänsande vacker) innan det blev den traditionella söndagsdansen. Som förövrigt var helt förbannat underbar!

Sa ju de!
Men ska nog lugna mig lite med dansen nästa vecka, innan jag kollapsar.
Då blir det fjällen istället!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela