I startblocket till livet

Skynda leverera nu, helst igår!

Publicerad 2011-04-24 19:28:55 i Vardag

Äntligen har jag gjort slag i saken och beställt nya jodhpurskor. De gamla har jag haft i... 4 år? och de har i över ett år lossnat mer och mer från sulan. Se själva, det ljusa som syns är min innersula :P Kan ärligt säga att de läcker in vatten ganska lätt...



Känns lite tråkigt att byta ut dom, men jag har ändå velat fram och tillbaka i ett år så det är dags! Har beställt dom här, tycker dom ser riktigt snygga och sköna ut. Bara hålla tummarna att dom är det också. Sen är det nött hål genom skinnet på mina handskar så de får uppdateras med, den här gången till bruna :) Vad tycks?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela