I startblocket till livet

Nalovardo

Publicerad 2011-04-10 21:37:04 i Vardag

Fredagkväll blev lugnt, vi kom fram strax innan 22 och det tog ju ett tag innan man kommit i ordning i stugorna. Plus att alla ville va ute prick 9.00 för att börja åka. Lördagen bjöd på solsken i mängder! Men det var ganska blåsigt, och på toppen mätte de upp 20m/s så de kunde inte ha toppliften öppen.. Men det va kul ändå, speciellt när solen värmde upp backarna lite så de blev mjukare (isig manchester är inte min grej). Korvgrillning blev det såklart också båda dagarna :) Lördagkväll var härlig med bastu, lite vin och massa trevligt sällskap. Riktigt skönt att det inte var "fest" (även om det var det i några stugor) så att jag kunde åka så mycket som möjligt nu dag två, vi hade roligt ändå.
Söndag bjöd på mulet och någon minusgrad, men snön mjuknade efter lunch ändå. Troligen av lite snöblandat regn, men spelade inte mig någon större roll, för det var jättehärligt att åka ändå! Även om benen var aningens veka efter hela lördag :) Nu är de ännu tröttare och vaderna protesterar bara jag pekar uppåt med tårna haha. Men det var så grymt bra! Helgen var för kort.

Riktigt awesome med massa nya bekanta!! Engelskan och skoltyskan fick dammas av också:) Kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela