I startblocket till livet

McLeods döttrar

Publicerad 2011-04-05 17:27:21 i Vardag

Brukade se den serien på högstadiet, gick alltid på Hallmark lagom när jag kom hem från skolan. Kom att tänka på den för någon vecka sedan och var "tvungen" leta reda på den igen. Känns som det var igår jag såg det! Och drömmarna jag hade om att resa till Australien och jobba på en gård.. Vilket inte är för sent än om man ska va noga men har andra drömmar nu som smäller högre! Roligt tidsfördriv är det i alla fall fortfarande, perfekt på jobbnätter när jag inte har något annat att göra. Visst känner ni igen introt? ;)



Imorgon SKA jag tvätta min bil. Väldigt välbehövligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela