I startblocket till livet

måndag

Publicerad 2011-04-04 12:36:27 i Vardag

Jag har kommit fram till att det är mycket drygare att plugga inför en tenta som består av patientfall än till en tenta med kunskapsfrågor. Dels för att det inte finns några gamla tentor (med svar!) att öva på.. Men vi är idag två flitiga studenter här på UmU som snart ska ta lunchrast :) Sedan ska jag läsa igenom, och förhoppningsvis lära mig, Terapirekommendationer av Västerbottens Läns Landsting. Vilka indikationer/kontraindikationer har allt? Bara att plugga vidare! Svårast just nu är den perorala diabetesbehandlingen, känns som jag aldrig kommer lära mig det utantill.. Men troligtvis trillar poletten ner i veckan!

För att skriva om något roligare så är det barmark nästan hela vägen från mig till skolan! Så nu är det dags att plocka av dubbdäcken från cykeln! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela