I startblocket till livet

I solnedgången

Publicerad 2011-04-05 19:14:23 i Vardag

Det var verkligen vackert ute, och efter att ha haft dansen som enda motion i typ två veckor så kändes det dags för en joggingrunda. 40 minuter blev det för mina vanliga ca 7km, precis som vanligt ^^ Inga stora variationer jag har, och förbättrar nog inte tiden så mycket just nu så sällan som jag springer, men det känns lagom jobbigt under tiden och känns bra efteråt. Så det duger för mig! Man ska inte ha för mycket krav på sig, det är väl viktigaste tipset jag har till andra vardagsmotionärer som inte heller siktar på att vinna ett marathon :)

Nu är benen redo för en helg på brädan i fjällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela