I startblocket till livet

Glad påsk!

Publicerad 2011-04-21 10:05:38 i Vardag

Skärtorsdag idag! Hela vårterminen går jättefort och nu är snart gräsmattorna gröna, på sina ställen är de redan det :) Jag ska jobba hela påsken, och de flesta har lämnat staden och åkt hem till där-deras-familj-bor. Så blir inte så mycket häftigt, men mycket godis ska jag nog kunna äta i alla fall! Bara jag kommer ihåg fara och köpa, har inget godis hemma än..

Igår red jag ut med Athena och V red Yoppe, riktigt mysigt och vi skrittade ut till havet. Men Athena hade väldigt mycket energi och tyckte när vi skrittade hemmåt att det va jobbigt att hålla sig innanför skinnet, men lite bus får man ju räkna med när det är en bäbis man rider :) Hon var iaf jättefin och mjuk sen när hon fått galoppera och trava lite.

Idag borde jag plugga. Men har svårt att komma igång, finns så mycket roligare att göra och jag vill verkligen ha påsklov. Men några timmar får jag allt offra. Sen får jag se om det händer något roligt ikväll. Vill ut till sommarstugan också, synd det inte är soligt idag då hade det varit perfekt att köra dit och sitta i lä och sola.

Nu är då sommarens resa söderut bokad och betald :D

butthurts Happy Easter

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela