I startblocket till livet

Dansa genom livet är en fröjd

Publicerad 2011-04-01 16:01:21 i Vardag

Igår drog bugg fortsättning 1 igång, och den här gången är jag med som hjälpledare! Det har gått väldigt fort, och jag var nervös innan, men det gick väldigt bra! Jag såg "de vanligaste felen" man gör och kunde hjälpa om de hade några funderingar :) Riktigt roligt!

Idag har jag varit iväg till ÖB och storhandlat så ikväll blir det nudelkycklingwok! Har pluggat massor också, tagit mig igenom halva Läkemedelsboken nu, och försöker läsa om det viktigaste, vilket jag egentligen inte vet vad som är.. :P Tur jag har hela nästa vecka + måndagen på mig att tentaplugga!

Fredagkväll - Lindy hop
Lördag - Bugg, foxtrot, lunch, mer bugg, fox och bugg igen. Sen sittning, mera dans, sen fest inklusive mera dans ;)
Söndag - Ut och rida unghäst? Sen bortbjuden på middag och söndagkvällen bjuder som alltid på dans hos Umeå Dansimperium.

Förmodligen min mest extrema dansvecka hittills - lär så vara fram till Öland också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela