I startblocket till livet

1 2 3 FJÄLL

Publicerad 2011-04-08 15:41:49 i Vardag

Idag har jag hunnit mycket! Åkte till stallet efter frukost och fixade åt Trish, riktigt skönt att inte behöva ha täckbyxor i stallet längre och klara sig utan fleecetröja. Mockade och spånade åt två hästar till som tack för att deras ägare tar in Trish idag. Sen packade jag klart inför fjällen!! Är jättepeppad och kommer bli grymt roligt! :)

Mera snö + min bräda = lyckad helg!

Får se om mitt lilla "boendeproblem" kanske löser sig snart också, inte för det egentligen är något problem men :) Kommer nog inte bli något mer skrivet här förrän efter helgen när jag är hemma igen, och bilder kanske det blir någon också ifall jag inte bara lägger ut alla på facebook. Men då är det ju lite synd om er läsare som inte egentligen känner mig och är min vän på fb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela