I startblocket till livet

Vart försvann dagen?

Publicerad 2010-09-15 23:20:28 i Vardag

Idag har varit en konstig dag. Troligtvis för jag har jobbat två nätter. Men jag gick och la mig så fort jag kom hem, vaknade av mig själv. Och ändå somnar jag mitt i plugget typ 40min senare?! :P Vaknade av ett sms från Emil när han slutat skolan. Blev kaffe på skogis, riktigt härligt :) sen skulle han hem och laga middag och jag cyklade vidare till iksu. Men där blev det inte heller mycket gjort... Lite mage och rygg bara... Skärpning Lisa!
Men nu har jag faktiskt ett skrivbord!! Så nu kan jag sitta upprätt och plugga, blir nog enklare när man slipper sitta i sängen med allt i knät. Så imorgon blir det studier från morgon till nästan kväll. (Stolen är provisorisk tills jag hittar en jag vill ha)



Nu är klockan 23.20 och det är snart dags att sova om man ska kunna upp tidigt imorgon. Fast jag är inte trött (konstigt nog när jag sov bort hela dagen) så jag kanske ska försöka få nå plugg gjort? På något sätt har dagen bara försvunnit och jag hängde inte alls med...

Sen har jag ett dilemma.. Ha kvar IKSU-kortet eller säga upp det? Kanske ha kvar det under vintern och säga upp det till våren?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela