I startblocket till livet

Prioriteringar som student

Publicerad 2010-09-14 13:25:45 i Vardag

Jag har länge funderat men inte orkat göra något åt det. Men det finns vissa prioriteringar som man måste göra som student. Exempelvis känner jag att jag behöver ett skrivbord för att kunna plugga ordentligt hemma. Då jag bor i ett väldigt litet rum som bara har plats för säng, bokhylla, byrå med tvn på och en sak till så måste den där extra saken bytas ut. Jag gillar mitt soffbord men det är för ofunktionellt, eller det är väldigt bra att ha datorn på när jag ligger i sängen och ser film men det kan inte prioriteras :P Jag är en student och studenter behöver skrivbord (iaf jag). Jakten har pågått ett tag men nu har jag nog hittat ett jag gillar :D och som är lagom litet (rymmer inte vilket skrivbord som helt ska ni veta!) så kanske om nå dagar har jag ett. Det har jag inte haft sen jag flyttade hemifrån för några somrar sedan. Men ja.. nu är jag ju studerande och ett databord/skrivbord lär inte göra mig mindre intelligent va gäller farmaci ;)
Ni kan få före-efterbilder sen när det är klart så jag får visa upp mitt fina rum! Trivs jättebra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela