I startblocket till livet

Min första kväll som personal på Origo!

Publicerad 2010-09-05 02:13:47 i Vardag

Var där 18.00 för att fixa iordning inför sittningen Naturkatastrof, det gick finfint att jobba. De visade mig vad jag skulle göra och hur och sen kom jag ganska snabbt in i det :) Sen fick man gomaten! Och sen efterrätt ;) Men det var mycket jobb emellan också så det va man värd. Sen 22 blev det klubb till slut, vi hade egentligen för lite folk för att kunna det men då kom några i sista minuten så vi kunde ha begränsat öppet med en bar, men sen blev de två barer ändå. Jag blev bästa vän med ölbaren, och vi hade några trevliga timmar när vi serverade folk öl ;P Roligt det var så många jag kände också! I-baren har jag inte riktigt fått kläm på än, det är ju så mycket mer där att göra, fast nu kan jag iaf datasystemet så lär gå smidigt nästa gång :) Men nu ska jag sova för börjar ett "riktigt" jobb imorron kl 12.00. Glad jag fick gå tidigare så jag hinner sova, blir ju nattjobb sen imorron också, då måste jag va pigg! De andra får dela på min dricks också som tack tänkte ja. Och jag fick en personallegitimation :D

Haha inte så roligt inlägg kanske, men det var min kväll ;) Vad gjorde du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela