I startblocket till livet

Ibland är det svårt..

Publicerad 2010-09-05 22:38:15 i Vardag

Men ikväll var inte såå svårt! Hade ju bestämt mig för att fara och bugga hos imperiet, men ingen av de två som skulle med kunde när det väl gällde. Så jag fick välja mellan inte alls eller själv.. Valde först att strunta i det och vänta tills nästa vecka, tills mamma sa att jag isf måste diska, då var det bara att pallra sig iväg :P Och väl där tog det inte så jättelänge innan första dansen var bortgjord och det var jätteroligt!! Absolut att jag kommer våga mig dit fler gånger. Alla var jätteduktiga, men jag måste öva mer = dansa mer! ;)

Tack mamma och pappa för gomiddag :) Grillat älgkött är aldrig fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela