I startblocket till livet

Fredag

Publicerad 2010-09-10 13:13:35 i Vardag

Idag går det inte alls bra att plugga, borde nog ha stannat hemma, kasnke gått bättre där. Alternativt att jag cyklar hem nu och hoppas jag kan va duktig innan middagen :) Låter som en bra idé! Jag brukar faktiskt komma på bra idéer (och en del dåliga) medan jag skriver här. Det blir kanske som en liten brainstorming eller något liknande. Ska bara skriva lite mer så beger jag mig sedan!

"Det sägs att gud skapade en åt oss var. Men jag tror min har omkommit på något vis.."
Citerat en äldre dam, kändes så sorgligt. Tänk om det var så.. Det finns EN kille/tjej åt oss var. Hur lätt skulle det va att hitta den personen? Även om det var begränsat så att varje svensk har sin person i Sverige. Tänk om min omkommit också :(

Men nu till gladare nyheter! Jag är ledig i helgen. Hela helgen kommer bli rolig, det är jag övertygad om! :D
Blir kanske en uppdatering imorgon. Och för allas vetskap ska jag göra tacos till middag!

PS! Fick precis ett mejl om att Dan Browns Den förlorade symbolen har släppts som pocket så nu är den beställd. Nu väntar jag bara på att Towers of midnight ska släppas, längtar faktiskt lite! DS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela