I startblocket till livet

En strålande helg!

Publicerad 2010-09-12 22:41:46 i Vardag

Med ett ganska så ostrålande, dimmigt, blött väder. Men jag har haft väldigt roligt ändå så inget som jag bryr mig mycket om. I fredags blev det party hos Nils&Joel och sen utgång på Origo. Fick mig ett inte så vackert ciggbrännmärke men det verkar läka fint. Och nej jag spöade inte ner killen som råkade göra de, han va så ångerfull så jag fick nästan trösta istället :P Sen blev det busigt när jag skulle hjälpa till att hämnas på en kille så vi pyntade hans studentrum riktigt vackert! Kom på efteråt de va synd jag inte tog någon bild..!
Igår tog jag det ganska lugnt, åt massa tacos, och sen bar det av på inflyttningsfest. Hemmafester är alltid trevliga om det är trevligt folk. Och jag skulle jättegärna vilja ha en leopard i marsvinsformat ;)

Började dagen med att se New moon, och nu har jag allvarligt tappat räkningen hur många gånger jag har sett den också. Men jag gillar den och skäms inte för det :) Sen har jag faktiskt varit duktig och PLUGGAT i helgen också. Ganska mycket i alla fall. Så känns bra inför imorgon nu, inte alls mycket kvar av veckans mål. Tvättat har jag med gjort, men det är väl inte så roligt att läsa om kanske :P (färg 40 hade jag mest av idag!)

Kom nyss hem från Vännäs där jag har spenderat kvällen hos bror med fru. Dom bjöd på pasta carbonara med någon specialsås med smält parmesan och äggula, supergott. Sara spöade mig och bror i fia med knuff och sen bakade vi kladdkaka till efterrätt som vi åt framför Ensam mamma söker. Det är ärligt alltid lika roligt att hälsa på hos dom :)

Nu ska jag bädda om sängen med mitt efterlängtade duntäcke som jag har hämtat från förrådet i Vännäs :D Inatt blir de mys!

 Inte mys...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela