I startblocket till livet

Besvikelse

Publicerad 2010-09-16 22:29:59 i Vardag

Trodde inte jag skulle få träningsvärk från igår. Va ju en kortis till IKSU men jojjomen det är stelt i ryggen idag :) Men inte har jag några magrutor idag heller... Fast det vill jag nog inte heller ha.. Men nog om det!
Idag har jag pluggat i mängder här hemma. Sen cyklade jag till Stadium och skulle köpa min efterlängtade vindjacka, men de hade inte fått hem den idag heller.. Jag blev besviken och klagade lite, då kollade han upp att de hade en M kvar på Ersboda. Ringde dit och de la undan den, imorron blire köp!!! Så jag var värd en kväll med jazz, och det är roligare än någonsin och samtidigt svårare också... Snart blir det nog dags att öva hemma lite. Önskar jag hade det två gånger i veckan istället, så skulle jag inte hinna glömma så mycket.

Sen cyklade jag till Patrik&Nille och flummade, skulle spela Patriks nya ps3 men gitarrernas någonting funkade inte, och sen va de tvunget installera det andra spelet och nu när jag for därifrån 2,5h senare hade det hunnit 15%. Så vi såg Idol istället. Vi gillade han blonda rockaren med skägg. Ps3 får bli nästa vecka!

Imorgon blir det IKSU igen och ett träningsschema ska läggas.

Jag önskar mig längdskidor i julklapp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela