I startblocket till livet

Bästa löprundan ever!

Publicerad 2010-09-20 19:43:12 i Vardag

7200m mätade jag nyss upp med eniros kartor. Och då genade jag ändå rejält för jag orkade inte mäta så noga längs alla krokar. 47 minuter var jag ute. Det ger ca 6,5min/km. Inte jättefort jämfört med andra löpare kanske men jag är riktigt nöjd för det gick så himla lätt! Verkligen sådär "jag kan springa hur långt som helst" och kändes inte tungt någon gång längs vägen :) Måste vara min nya snygga jackas förtjänst! Den är rosa och sitter som ett smäck! Fladdrar inte men sitter inte åt, väger inget och märks inte. Är glad jag var så kräsen när jag letade jacka, det var värt det.

Har pluggat riktigt bra idag också. Allt har varit bra idag faktiskt. En riktigt bra dag helt enkelt!! :D

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2010-09-21 09:58:51

Låter toppen! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela