I startblocket till livet

Snart är det november..!

Publicerad 2010-10-29 17:51:37 i Vardag

Idag var det tentadags! Och jag må erkänna att jag var nervös när jag satt i skrivsalen och väntade på att klockan skulle slå nio så de skulle börja dela ut tentorna. Men den kändes bra, jag är ganska så säker på att jag klarade den! Och har köpt en Vanilla Coke för att fira ikväll ;)
Hade gärna druckit något annat men äter penicillin i 5 dagar till så halloween lär gå mig obemärkt förbi. Jobbar imorgon natt så får inte se alla "fina" utklädnader heller. Jag som hade min klar... Får bli nästa år om jag kommer ihåg det då :P Jag ska strax klä mig varmt och trampa iväg på röda faran! Man behöver inte festa för att ha roligt, det lär ikväll bevisa återigen.

Igår var nog den härligaste tentauppladdningen jag varit med om. Smsade Max och frågade om han ville med på torsdagspub och han vart taggad så vi hörde runt lite mer! Sen kom jag på att man behöver kårleg för att komma in så då föll några bort. Men Patrik följde också med!
Rätt mycket folk där men vår tid att leka med biljardbordet kom så småningom :) Fast jag förlorade mest, även om jag själv tycker att jag är rätt duktig! Men dom va bättre... Men jag fick en improviserad nästan-kärleks-sång i baren, de va inte dåligt!

Sitter i hallen nu med datorn i knäet. Vi har internet igen! Av någon anledning så slutade de vi använde förut att fungera.. De kanske lösenordsskyddade efter 2 år :P Eller flyttade. Men nu finns det i våran vägg också! Fast har ingen router än så vi har en sladd bara och får väl turas om att sitta här. Skulle va rätt mysigt om man ställde en fotölj i hörnet ^^

Nog om idag! Imorgon blir det spännande.. Har inte alls bestämmt mig än... Men de är på tiden jag far till fru frisören och ansar hårtopparna lite. Förmodligen liite mer än bara topparna också :) Ni får se sen! Men nu är allting 100% så nu ska jag fara.

 - bara för att göra lite reklam för opioidreceptorn my!

Trevlig helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela