I startblocket till livet

När magmusklerna inte är som de varit!

Publicerad 2010-10-18 14:58:16 i Vardag

Abstinensen är stillad. Idag har jag fått rida två hästar :D Först Hilda, sen Supernova. Fick för mig att jag skulle rida utan stigbyglar när jag red tyskan i ridhuset. Övade lite skändelvikningar, öppnor och övergångar. Det kändes att jag inte ridit dressyr på länge, min mage orkade några varv, sen fick jag rida lätt och vila :P Att sitta ner i trav är underskattad bålträning. Men fick till riktigt mjuka serpentiner och några bra galoppfattningar. Det va härligt!
Det här är Supernova på en tävling i somras. Jo, jag fotar rätt ofta nu när jag inte längre kan tävla.. Men bloggen blir ju roligare med bilder! :)



Nu har jag ätit en filtallrik till mellanmål och ska hoppa in i duschen. Sen ska jag fortsätta att plugga på veckans tema - Kemoterapeutika. Det känns som ett roligt tema :) Blir nog att sova om nå timmar och en sen middag då jag ska jobba inatt. Jobbar tisdag natt också, så imorgon blir det nog bara sova, plugga, tvätta, inget mer.

DH 704 ikväll! ;)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-20 22:23:12

Desperate housewives är så bra. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela