I startblocket till livet

Kursavslutning

Publicerad 2010-10-20 22:19:26 i Vardag

Ikväll va sista träffen för buggen. Känns lite tråkigt faktiskt. Eller det visste jag ju att det skulle göra men ändå. Så nu har jag bara söndagarna kvar med bugg! Och en och annan fredagkväll på folkets hus kan de ju bli ;)
Dom skulle tydligen ha en fortsättningskurs nu ganska direkt på skogis, hade ju varit perfekt OM det inte hade krockat med jobbet, vilket det gör.. Så det va ju tråkigt. Jag får gå den nästa termin istället nere på imperiet eller nått. Jag har ju fortfarande jazzen på torsdagar! Den är ju me kul :)

Ni trodde säkert det skulle handla om skolan! :P Tyvärr har jag inte skrivit farmaci-tentan än. Eller tur att jag inte skrivit den än för jag har inte gjort klart allt, haha! Nä den är inte förrän nästa fredag och jag gruvar mig ganska rejält. Men jag får ta det en dag i taget! Imorgon ska jag plugga in cancerbehandling, sen har jag en hel vecka på mig att repetera allt. Blir nog bra till slut - se nu kom den evige optimisten fram ;)

Varför va pessimist när man kan va optimist?! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela