I startblocket till livet

Fredag

Publicerad 2010-10-15 17:09:52 i Vardag

Idag blev de faktiskt en liten löprunda. 30minuter va jag ute och det gick tungt men va inte omöjligt. Men kändes som jag fortfarande har lite sjuk i mig för det var minimal fart som gällde för att jag skulle orka hela vägen.
Blev bjuden på lunch av pappa innan. Vi åt på Göteborg. Deras västerbottenspaj är lovely!
Har hunnit städa rummet sen också! Eller hinna skulle jag göra rätt ofta, men idag så fick jag ett städryck och då blev det gjort :)

Har hunnit klart resten av veckans målbeskrivning så nu ser jag nästan fram emot måndagens träff med klassen och läraren. Men tentan kommer närmare och närmare.. Och jag vet inte vad jag lärde mig för 5v sedan :P

Ikväll ska jag iväg till Seb me Micke. Blir nog awesome på sitt sätt! Trots att jag är en inte alls dum blondin :D Eller kanske snarare just på grund av att jag inte är en dum blondin! Intelligens är snyggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela