I startblocket till livet

Eller bara otur?

Publicerad 2010-10-24 19:02:42 i Vardag

Då blev inte söndagen så bra ändå.. Jag skulle ju träna, leta kickass-vinterkängor, äta gomiddag, dansa och sen jobba natt. Istället vaknade jag och hade ont i halsen. Och det var halsfluss igen... Cefadroxil i 10 dagar. Fattar inte vars jag får det ifrån, jag känner ingen som är sjuk!

Passar ju helt utmärkt i och med tentan på fredag! Bara hålla tummarna det vänder snabbt. Sovit bort hela den här dagen i alla fall....

Men i övrigt har helgen varit riktigt kul! :) Åkte till Skellefte i fredags och igårkväll vart det mys med Emma och sen kom Emil och vi såg en rätt deprimerande film - The Road. Den va inte helt vad vi väntat oss :P

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2010-10-24 21:22:51

Den filmen är riktigt känslogripande. Sjuk igen, hur lyckas du :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela