I startblocket till livet

Abstinens?

Publicerad 2010-10-17 18:39:06 i Vardag

Har suttit på hippo både igårkväll och hela dagen idag. Så... JA jag har abstinens. Jag vill pyssla med hästen, rida, träna, tävla.. Istället sitter jag vid datorn en söndagkväll och ska titta på föreläsningar som veckans plugg handlar om. För jag har ingen häst. Just nu.



Mobilkameran dög inte riktigt idag :P Men det var ju inomhus också.. Mycket roligare fota utomhus (med min lilla vanliga digitalkamera), då kan jag lyckas fånga ögonblicken i skärpa! Som i bilden nedanför. Man skulle haft en bra kamera.. Hur bra hade det inte blivit då?! Och lite photoshopkunskaper. Som det är nu är alla mina bilder oredigerade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela