I startblocket till livet

Sovmorgon

Publicerad 2010-11-16 12:16:46 i Vardag

Jag måste börja ställa väckarklocka märker jag.. Igår sov jag tio timmar och idag blev det nästan elva! 11.06 stod klockan på när jag slog upp ögonen, 11.35 satt jag på skolan, känner mig fortfarande inte helt vaken :P Men lär vara ganska enkelt att jobba natt ikväll med andra ord, sömnbrist lider jag inte av!

Igår så lyssnade jag en stund på orkestern Renhornen, det va häftigt! :) Tror aldrig jag hört en blåsorkester live förut. Blev lite dans också, inte mig emot. De spelade på ett av kårhusen här i Umeå. Hade inte med mobilen så kunde inte ta någon bild på dom, men här är när de spelade inför Umeås godsbangårds invigning. De såg likadana ut igår. Spelade mycket "äldre musik" och även de nyare låtarna fick lite swing-stuk av alla blåsinstrumenten. Blev väldigt sugen på att lära mig Lindy Hop av att se alla på dansgolvet! Kanske blir av om de har någon intensivkurs i vår som passar? :)



Nu mera plugg! Tenta på torsdag och frågestund idag. Känns ändå bra! För jag fick veta igår att jag hade VG på förra tentan! :D Och det känns bra när jag övar på de gamla tentorna.. Men man kan aldrig vara säker...

Kommentarer

Postat av: Jorunn

Publicerad 2010-11-20 04:04:06

Are dar vid sjukhuset? som de holl pa & bygga forut?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela