I startblocket till livet

Söndagkväll

Publicerad 2010-11-07 23:15:43 i Vardag

Jag måste köpa några bättre dansskor. Hade de vanliga ikväll på UDI och har skavsår både på tårna och under fram på foten :P Kände iofs av det redan innan, sen i fredags. Så hade varit skönt med bra skor :) Men annars så var kvällen riktigt grym! Fick dansa mycket med en man som lärde mig lite nytt och klagade lite på min teknik - så den ska förbättras! Ska även börja spegelträna och försöka lära mig spinna tyckte han. Ser jättehäftigt ut ibland när killarna sätter spinn på sin dam! Va en till som gav mig nå tips på roliga saker, och jag suger åt mig allt som en svamp! Hahaha :)

Annars så har dagen bestått av att äta mat och skritta igen på Trisha. Hon va jätteduktig idag! Var för hårt i backen för att lina av henne så vi promenerade ut istället och efter ungefär 20min så började jag hänga igen över sadeln och sen satt jag upp och skrittade säkert 20minuter och övade lite stopp. Va riktigt fint ute med sol, men ganska kallt. Får se när nästa gång blir :) Men ska nog bara ut och promenera med henne någon dag till veckan också, kanske med sadel men utan att hänga/sitta på för jag kommer va ensam.

Igår då?
Ja då var det födelsedagsfest för Carro som fyllde 23 i onsdags. Hurra! Hurra! Hurra! Mycket trevligt på alla sätt och vis! Lämnade även in min bil på lagning och hälsade på hemma hos Emil och drack kaffe och lärde mig E-moll på gitarr. Ja, det var min helg det. Imorgon är det måndag igen och en ny vecka - som börjar med skola och sen mera buggkurs ;) Himmel vad mycket dans det blivit på sistone.. Hur ska jag kunna hålla igång me allt de här? Men är ju bara kursen som jag "måste" fara på, resten är fritt att skippa i mån av tidsbrist. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela