I startblocket till livet

Snart december..!

Publicerad 2010-11-29 17:41:34 i Vardag

Tiden har gått väldigt fort nu sista veckorna tycker jag! Hinner knappt med :) Sägs ju det går fort när man har roligt, och det verkar stämma. December närmar sig och jag har inget julpynt... Blir nog inget sådant i år, för allting ligger nerpackat någonstans i ett förråd och jag har inte så mycket plats ändå att pynta. Ska ju inte fira här hemma ändå så.. Fast adventsljusstake hade varit mysigt. En sån där med fyra riktiga ljus menar jag! Kan nog knåpa ihop en med värmeljus om inte annat.

Något som ändå kommer högre upp på önskelistan är en ny vinterjacka då dragkedjan på min peak har gett upp och flätar inte ihop sig hur försiktigt eller snabbt jag än drar upp den. Sjukt irriterande. Men klarar mig ju med dunjackan sålänge, men vill helst inte ha den i fjällen i nyår, så ska nog kika lite på mellandagsrean. Förhoppningsvis blir dagens favorit rejält nedsatt ;) Den ser ju helt perfekt ut! Bara att hålla tummarna..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela