I startblocket till livet

Hur ska man hinna med allt man vill?

Publicerad 2010-11-22 23:34:59 i Vardag

Mitt största problem just nu är att mitt liv inte räcker till allt roligt jag vill göra. Jag går som ni vet en fortsättning 1-kurs i bugg just nu. Typ roligast ever. Samtidigt som jag är och dansar varenda söndagkväll som jag hinner, ungefär varje :) Sen har jag jazz på torsdagar i två veckor till innan det blir jullov där. Nu har jag dessutom fastnat för lindy hop och vill lära mig det, det blir i så fall en dag till i veckan för det. Får se hur det blir me det.. Sen nästa termin vill jag gå fortsättning 2 och 3 och dessutom så är det ju dans ute på ersboda och andra ställen/städer många fredag- och/eller lördagkvällar. Plus att jag vill hålla igång med ridningen (knappast jag slutar med den haha) som visserligen passar bäst dagtid när det är ljust ute, men i sånna fall så kräver ju pluggandet kvällstid. Sen vill jag ju hinna med att träffa alla mina vänner regelbundet, det hinner jag inte ens som det är nu.. Sen vill jag i vinter damma av snowboarden som fått vila rejält några vintrar och komma igång i backarna. Men det blir ju iaf nyår till fjälls! :D

Prioriteringar kallas det va? Mycket är det som ligger på is. Allra mest drömmarna om storslagna resor! :P Men kanske någon vacker dag...

I-landsproblem är mina största problem!

Idag har jag varit duktig och kommit ihåg ringt kvartersvärden som kom och lagade termostaten på elementet. Nu slipper jag ha det olidligt varmt i rummet :) Sägs ju man sover bättre i svalare, betyder det att jag kommer sova 12h inatt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela