I startblocket till livet

Friskförklarad

Publicerad 2010-11-11 00:04:43 i Vardag

Idag har jag FRISKFÖRKLARAT mig själv! :D Har inte varit iväg till IKSU eller löptränat sen över en månad sen. Innan jag fick halsfluss nr 1 i slutet på september... Men nu ikväll så satt jag och kollade på Bonde söker fru (gillas) sen tänkte jag att jag skulle vara hurtig så jag bytte om och cyklade iväg till IKSU för ett litet kontrollpass på löpbandet. Typ se hur lite kondition jag har kvar. Men jag vart positivt överraskad. 6,5km på 40minuter blev det! Vilket ger en snittid på 6,15min/km. Det ser ju till och med snabbare ut på papperet än jag normalt springer men då har det ju varit ute och det ÄR lättare på löpband. Men är väldigt nöjd ändå, känns bra! :) Sen cyklade jag upp till nydalahöjd en sväng innan det bar av hemmåt = ännu mer motion ;)

För er som inte fattar vad jag menar när jag skriver IKSU så kommer förklaring HÄR!
Riktigt bra ställe :) Dom har det mesta. Typ allt.

Men nu ska jag sova. Imorgon blir det studier hela dagen! Utom när jag ska iväg och leta vinterkängor. Och på kvällen när jag har dans :P Men fredag blir åtmindstone en riktig pluggdag, med Erika :)

Just ja! Idag var jag nere på stan och träffade Jonas och vi åt mindre nyttig middag och spelade biljard. Mysche mysche trevligt! Innan vi träffades hann jag dock springa runt på stan ett tag och letade vinterkängor men kom istället hem med lite nya underkläder och två underbara klockor! En söt och en snygg. Ni får se en liten bild på dom, den blev så dålig och svårredigerad när den ena klockan blev för ljus och den andra för mörk :P

Kommentarer

Postat av: Joonie

Publicerad 2010-11-11 00:21:39

Ja det var himla trevligt, får vi göra om :)

Och bra sprunget! Alltid så skönt när man tränat lite ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela