I startblocket till livet

Zzzz

Publicerad 2010-05-06 09:57:26 i Vardag

Klev upp 8 idag för en skulle komma förbi och kika på mina hästgrejer. Säljer ut allt nu, ingen vits spara och dra runt på. Fast ryttarutrustningen kommer jag ha kvar, iaf några ridbyxor och ena hjälmen och så. Men är helt slut redan. Ska gå och lägga mig igen så jag kanske orkar jobba ikväll. Idag får bli en sova-dag.

Btw så förstår jag inte de på facebook som sätter sin relation på "det är komplicerat". Antingen så har man ett förhållande eller så är man singel. Förhållanden ÄR komplicerade periodvis, ibland känns det inte hundra. Men att skylta på facebook med att det är komplicerat är mer än jag förstår :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela