I startblocket till livet

Yran, Fysikgränd m.fl!

Publicerad 2010-05-29 12:20:10 i Vardag

Haha igår var det fest! Och om man ser till vilka problem jag och Erika hade bara när vi skulle med bussen till stan så är det ett under att allt gick vägen :P Inte visste jag det fanns bussar som körde först hemberget och sen in i Vby, och alltså dissade riverhill. Men tydligen! Sen gick vi åt olika håll i Umeå, jag begav mig till Haga, och jag hittade rätt ;)
Sen blev kvällen Nydalahöjd - Fysikgränd - Centrum - Nydalahöjd. Fysikgränd var som vanligt, hur mycket folk som helst och poliser, ordningsvakter typ överallt. Men dom hindrade inte festen, bara alla arga människor, som ändå inte borde va bland folk. Jag tror jag har många i ryggen när jag skriver ett Tack till dom som ställde upp sitt ljudsystem i fönstren så att hela innergården blev ett dansgolv! :D Hade ingen kamera med så jag googlade fram en bild på fysikgränd, så ni som aldrig varit där ska få ett hum om hur det ser ut. Fast det var ungefär dubbelt så mycket människor, tror bilden är väldigt gammal :P Det var många som tog kort uppifrån fönster, dom måste ha fått grymma bilder!


Sprang in i en oldie från gymnasiet vid ÅC, inte varje dag jag har träffat Jonas! Trevligt trevligt! Och mötte en av killarna från kollektivet dit jag ska flytta inne i fysik, han va också partymode. Haha jag tänker alltid på Annelie och resan till Egypten när jag hör/säger/skriver något om mode (inte mode som i kläder utan mode som i vad är du för mode?). Jag vill åka till Dahab igen! Men åter till gårdagen. Den avslutades med ett minimål från Max och sen kom älskling och hämtade mig uppe på Nydalahöjd. Sedan har jag sovit gott och vaknade för en timme sen, med lite huvudvärk men pigg och fräsch :) Kanske jag kan få lite pluggande gjort innan jag börjar jobba ändå?

Har förresten fortfarande träningsvärk i armarna och bröstmusklerna, tre dagar har gått. Hur länge har det tänkt hålla i sig egentligen?! Nog för jag förstod att jag skulle få ont då det va så länge sen jag gymmade men inte att det skulle sitta i flera dagar. Och har typ inte blivit mindre ömt heller. Men skam den som ger sig, jag kan ju ändå inte ge upp, det kommer inte försvinna för det :P Så jag härdar och sen när det är borta så ska jag träna igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela