I startblocket till livet

Sommarvärme

Publicerad 2010-05-12 17:47:48 i Vardag

Idag har varit den allra härligaste dagen! Jobbade natt så sov till halv ett. Då gjorde jag en varma koppen och gick ut och satte mig på balkongen. Det var grymt härligt att sitta där och sola, med kursboken i knäet och broccolisoppa i ena handen. Satt över en timme och pluggade, har aldrig varit så najs att plugga förut :P Hann jättelångt också, målet är att läsa ut boken den här veckan så jag bara kan repetera nästa vecka, ser ut att hinna det nu. Kanske tentan kan gå vägen.. Såg senare idag att solen tog riktigt bra. Brunare blev jag! Nästan åt röda håller på bröstet, men det är sommarochsolbrunt nu. Äntligen så värmer solen på riktigt! Fattas bara lite löv på björkarna så kommer det se riktigt fint ut här i norrland :)

Dagens serie är The vampire diaries. Den började tveksamt men blir bättre för varje avsnitt nu!

Usain Bolt-posen på Maltas klippor ;) Haha det var tider det *nostalgisk* ja, redan 2v sen snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela