I startblocket till livet

Sjukling

Publicerad 2010-05-07 21:53:06 i Vardag

Vaknade inte förrän halv tio imorse även fast jag somnade kanske elva. Inte mått så bra heller. Såg igår kväll när jag va in på skolans webbplats att fördjupningsuppgiften som hör till kursmomentet Sjukdomslära hade en deadline på igår 17.00. Det hade jag glatt förträngt. Så jag satt i 3h och skrev klart det där idag. Känns som att det blev jättebra :) och jag va ändå långt ifrån sist med att lägga in det färdiga, de andra hade nog också missat att tiden gått så fort. Det har gått sjukt fort, inte så många veckor kvar tills vi har tenta igen.. Och snart är det ju faktiskt sommar!! Ska bli himla skönt att sluta vara student för några månader. Och så flytten :)

Men nu har det börjat sjunka in också att Jocke, Milla och Lance faktiskt flyttar.. Det va ju på gång länge men sen blev det ju inget men nu helt plötsligt så är allt klaffat och klart och efter helgen så är dom inte längre vännäsbor. Som tur var så flyttar dom ju inte jättelångt, men ändå tillräckligt för att man behöver iaf två dagar för att kunna resa och hälsa på. Inga fler kvällspromenader som tar mig förbi deras dörr inte.

Sitter fortfarande och hostar i soffan, som jag har gjort hela dagen. Eller jag tog en 10 minuters liten promenad i solen, mest bara för att få luft, gick inte så mycket :P Ser på Anna Anka söker assistent, jag röstar för att Magnus skickas hem, jag gillar Simon, han är rolig. Men tror egentligen inte att någon av dom kommer bli hemskickad eftersom hon ena tjejen valde att lämna programmet för att börja plugga i Holland. BRA VAL! Man kan ju inte sumpa en sådan chans för att kaanske vinna och bli fru Ankas assistent. Okej om man inte har något annat för sig :P Nu får jag snart se svaret ;) Sen blir det nog godnatt, kanske somna till någon film på lilltvn, det lät skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela