I startblocket till livet

Sista dagen

Publicerad 2010-05-04 15:54:14 i MALTA -10

Jag är sliten. Vi drog ut förfesten härifrån vid tolv, då gick vi till Native. Ändå likt en svenskt uteställe men billigare och det är tillåtet att röka inomhus (irriterande för de va dålig ventilation så det blev jätterökigt och ögonene sved). Mina kläder luktar rök :P
Olle och Martin blev sjuk inatt. Tydligen hade Olle mått dåligt hela eftermiddagen men inte velat säga något. Soptunnorna mellan Native och lägenheten fick lida för det. Men idag lever alla. Jag har fått den där hostan som aldrig ger sig nu, drygt som tusan. Haha han va värsta gentlemännaaktig när han skulle spy och sa åt mig hålla för öronen när det blev dax och jag fick inte se på. Classy.

Imorgon får ni nog se bilder :) Men hade inte me någon kamera på Native tråkigt nog. Dom bilderna kan jag säkert leta upp så småningom på facebook ;)

Snart Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela