I startblocket till livet

Sex And The City 2

Publicerad 2010-05-28 13:06:55 i Vardag

Den var underbar! Lite kan jag förstå de som klagar och inte tycker den var som ettan och serien men ändå inte. Det är ju en egen film och det är svårt göra succé på succé. Men för mig var den en succé för den var underhållande, dom va typiskt sig själva och jag satt och skrattade ungefär hela filmen igenom! Självklart var den ganska förutsägbar men jag hade inte trott något annat heller och kan därför inte vara besviken på det. Dom hade sjukt snygga kläder (och några utklädnader som inte ens min katt skulle släpat in om jag hade haft någon) och jag blev shoppingsugen. Kunde inte ha passat bättre nu när Nelly har fri frakt i helgen! Stoppar in minibilder på det som snart kommer i paketet :D

 <- Mitt. Inte mitt, men älskar Carries -> 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela