I startblocket till livet

Plugga till dig en hjärnblödning

Publicerad 2010-05-17 13:45:51 i Vardag

Så känns det nästan just nu. Vi hade handledarträff i förmiddags och det var verkligen guld! Känner mig lite lugnare nu. Men sitter ändå och våldpluggar och det känns som att det aldrig kommer ta slut. Jag har ingen aning om vad jag har lärt mig, har inte tid för att känna efter. Nej nu är det plugg i dubbel hastighet som krävs. Över 2h fler föreläsningar har kommit ut under helgen även fast vi har tentan på fredag! Det borde vara olagligt att lägga till material så sent på en kurs. Men självklart inte. Och trots att precis ALLA har försökt säga sin mening till någon som faktiskt får något att hända (det är ju itne acceptabelt att kursens material är 3v försenat) så har det inte gått fortare än såhär.

Jobbar tisdag och onsdag dag. Känns inte underbart för jag vet hur stressad jag kommer att vara. Typ längta hem till pluggandet för att försöka komma till slutet. Men nu har jag inte tid att skriva mer. Har precis ätit min lunch och nu ska jag se en föreläsning om endokrina sjukdomar som plötsligt hade lagts till i pingpong.

Ring gärna och stör mig ikväll. Jag lär sitta hemma och plugga. Var länge sen jag åkte till buggen i Vby, men har sällan tid, och vill inte åka dit om inte Samuel ska dit också och han har sällan tid. Och att vi båda har möjlighet samma dag är ju då ännu mindre :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela