I startblocket till livet

Mustaschkampen

Publicerad 2010-05-27 09:39:04 i Vardag

Leder än så länge på den kvinnliga sidan gör Hanna och Erika! GRATTIS!!!!


Idag blir en hård dag med mycket plugg. Bara hunnit en bråkdel än så länge och ändå sitter jag och bloggar istället för att läsa kapitlet om toxiner. Men jag ska göra det (om en stund). Mina armar känns som spaghetti idag, men mest är det bröstmusklerna som är ömma. Bänkpress med en stång som väger 20kg är INTE att leka med! Lägga på vikter kan jag bara drömma om. Jag gillar dom små smala stängerna bättre, så får jag iaf ha en yttepyttering på varje sida ;) Men med så spea armar som mina är det förståeligt. Jag är ändå ganska nöjd att jag orkade flera gånger med 20kg! Säkert inte alla som kan de.. Tränar ändå mest bara kondis just nu. Men ska bli ändring på det i sommar när jag är umebo :D Då blir det bodypump minst en gång i veckan, enklast ha någon som säger åt en vad man ska göra och hur många gånger. Fantasin tryter när musklerna börjar bli trötta. Sen är jag ganska säker på att jag ska gå med i bl.a. Umeå Dansimperium. Så jag får fortsätta dansa! :D Önskar bara jag hade fått rumpan ur soffan och börjat tidigare. Men som Ingen brukar säga till mig: Se mot framtiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela