I startblocket till livet

Förlåt!

Publicerad 2010-05-10 18:16:31 i Vardag

Nu har jag varit dålig på att skriva igen. Och jag ber om ursäkt :P Men nu kommer en liten uppdatering iaf. I helgen hände inte så mycket. Jag var och fotade lite på hopptävlingarna i Vännäs, ni kan se bilderna på min facebook om ni är vänner eller vänners vänner. Dom blev helt okej med tanke på att det var helmulet i söndags, alla är inte jätteskarpa men isf skulle jag ju haft den där kameran för 20 000 och det har jag ej. Än.

Sitter hemma hos föräldrarna nu, precis ätit pannbiff med stekt lök och potatis och det var himmelskt gott! Haft en heldag i skolan, storträff med alla grupperna, och jag har redovisat fördjupningsarbetet. Det gick bra och jag vart godkänd utan problem, så jag är nöjd! Imorgon börjar vi redan 8, det är rådrygt. Men jag ska sova över här så slipper jag kliva upp innan tuppen vaknar.
Längtar tills jag bor själv i Umeå! Inte så himla länge kvar nu ändå. Och ringde till mina blivande roomies och det va lugnt att jag började flytta in lite innan. Allt verkar som lösa sig bra just nu :)

Men nästa fredag är det tenta.. Och all information om kursen har inte kommit ut än. Sjukt dåligt av skolan, eller ja, av den som är ansvarig för de avsnitten som fattas. Man borde egentligen gå till programansvariga som jag hörde man kunde göra. Får se om vi kanske letar upp henne imorgon, även om det inte hinner bli bättre innan vi ska tenta av momentet så händer det förhoppningsvis inte igen. Konstruktiv kritik kan ju va bra!

Nu ska jag titta på Greys. Har två osedda = drömkväll! ;)

Den här skulle jag gärna köpa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela