I startblocket till livet

Förbannat!

Publicerad 2010-05-31 12:43:20 i Vardag

Just nu sitter jag bara och är sur över tentan på fredag, och över tentan jag skrev förrförra fredagen.. Vill veta hur den gick men lär ju bli i sommar någon gång! Sitter på MB nu för "ovanlighetens skull", varit här hela dagen och börjar bli nådigt less. Solen skiner och jag har suttit och läst alla sidhänvisningar vi haft i Rang & Dale's Pharmacology. Men känns bra nu när det är gjort men jag vet inte om jag lärde mig något nytt som inte redan stod i häftet vi fick i början. Troligtvis inte, men jag kan ju inte ha blivit dummare av det!

Sitter och väntar på en äldrekursare nu som ska komma hit och jag ska köpa de flesta av nästa termins kursböcker av henne. 650kr är ändå bra pris för 3 (eller var det 4 jag skulle köpa..?) feta böcker. Lite rast emellan tentaplugget behövs faktiskt, men de är mycket färre här än om jag pluggar hemma :)

Imorgon kommer jag sitta uppe i vår datasal hela dagen, då står det föreläsningar (en gång till) och gamla tentor på schemat. Det är småroligt ändå för vars jag än vänder mig här inne så ser jag tentapluggning och inte så glada miner, jag är långt ifrån ensam..

Ikväll ska vi fira lillebror som fyller 18 år!!! :D GRATTIS SIMON!!!! Och lite mamma som ju hade mors dag igår, det blir också ikväll. Lite inbakat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela