I startblocket till livet

2 veckor kvar nu...

Publicerad 2010-05-21 16:29:39 i Vardag

...innan jag har sommarlov! :D Skrev en tenta idag, från sjukdomsläran jag läst senaste veckorna. Den gick inte så bra, den var inte alls som jag hade trott så jag hade pluggat lite fel om man ska va petig men jag hoppas det blev godkänt ändå. Jag tycker jag borde va godkänd. Så nu är det 2 veckor med lillskitkursen Toxikologi och sen är det sommar!!!! En tenta kvar sen blir det sol och bad och lite jobb och bara läsa skönlitteratur!

Älskade ligger i skogen i helgen med de militära. Han gillar det och jag önskar honom bra väder och myggfritt. Men jag kommer sakna han! Vet inte korrekta namnet, han har sagt det måånga gånger men jag ser det som lumpen för folk från 15år där han är en av ledarna. Min man har uniform, går ju inte klaga på :)

Ska strax iväg på jobbet, jobbar ikväll. Men imorron är jag sugen på fest! Någon som är på?! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela