I startblocket till livet

Stora utrustningstestet

Publicerad 2010-03-01 12:18:54 i Vardag

Jag blev utmanad av Lovicious att göra denna & jag utmanar alla mina bloggläsare att göra den ;)
+ att jag inte har något bättre för mig dessa 7 minuter...

VAD HAR DU FÖR... (HÄSTUTRUSTNING) (har ju inte häst längre men skriver vad jag har kvar..)
...hoppsadel:
...dressyrsadel:
...aachenträns:
...pullarträns:
...remontträns:
...hjälptyglar: En graman, en martingal, en blingad förbygel med martingal
...framskydd: Svarta Veredus Carbon Gel
...bakskydd: Svarta Veredus Olympic
...benlindor: 2 bruna, 4 marinblåa, 4 vita, 4 beiga, 4 ljusblå, 4 vinröda, säkert fler kvar också!
...sadelgjord: En svart hoppgjord
...ridtäcke:
...täcke: Ett blått vårtäcke och två fleecetäcken kvar bara
...pannband: Ett V-format med bling 
...transportskydd:
...bett: Lite olika, mest 3delade
...luva: En beige som aldrig är använd
...tyglar: Svarta flätade, svarta tunna gummityglar - favoriten!
...padd: En fårskinnsvojlock om den räknas?
...stigbyglar: -

VAD HAR DU FÖR... (RYTTARUTRUSTNING)
...hjälm:
 Två svarta varav ena blingad 
...stövlar: Svarta italienska, kommer inte ihåg märket
...säkerhetsväst: En svart Racesafe
...ridbyxor: Ett par marina Jacson, ett par beiga KyraK, två vita från Börjes, några till som ligger och dammar
...ridtröja: Vanliga tröjor
...ridstrumpor: Massa vanliga rutiga + tunna stövelstrumpor i rosa, brun och svart
...sporrar: Ett par sprenger halvlånga, ett par korta, ett par dressyr
...handskar: Behöver köpas nya... Består mest av hål nu!
...spö: Ett svart hoppspö, ett svart dressyrspö
...ridjacka: En klubbjacka, en vinterjacka, en ridgym-jacka, en ungdomsledare-jacka, olika..
...ridväst: En grön-kommer-inte-ihåg-märket och en svart Jacson
...ridskor: Ett par svarta jodphurs
...chaps: Ett par svarta, mjuka nånting
...stallmössa: En mörkblå mönstrad med boll, en grå stickad

Kommentarer

Postat av: camilla

Publicerad 2010-03-10 17:35:07

jösses lisa en del saker har du mer av än jag må jag säga, åh då är de ändå jag som har häst för tillfället :P

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-03-10 22:37:52

Men jag är duktig på att samla på mig ;D

Dock så har jag ingen Back on track ryggvärmare längre, den är sååld. Men känns helt okej :)

Postat av: camilla

Publicerad 2010-03-11 13:38:11

kan ju va skönt att få rensa upp lite ibland ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela