I startblocket till livet

Segt

Publicerad 2010-03-02 10:41:10 i Vardag

Idag är en väldigt seg dag. Har egentligen inte gjort någonting än.. Eller duschat och startat dagens andra tvättmaskin. Och plockat undan lite grejs från lägenheten, less på att ha grejer överallt så packade ner sånt där som bara ligger och samlar damm i en banankartong så får det ligga i förrådet. Men nu har jag en helt tom hylla i bokhyllan istället som jag inte vet vad jag ska lägga där. Ser helt sjukt ut med en tom hylla. Ja vet det är ett I-landsproblem! :P

Men ska gå ner och kolla om tvätt nr 2 är klar så nr 3 kan startas. Sen kaanske jag kan komma igång och plugga... Eller så rensar jag ut lite ridkläder som vill tvättas också, ska köra mina Veredusskydd också, och lägga ut dom till försäljning. Känns onödigt bara ha dom liggande i källaren.. Men sorgligt att sälja iväg allt..

Ikväll är det Dating in the dark ;) Det ska jag se! Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela