I startblocket till livet

Nu är det dax för fredags... MYYYYYYYYYSS!

Publicerad 2010-03-12 11:49:51 i Vardag

Har slängt i mig lite lunch här hemma hos mor och far efter att ha läst klart ett lååångt kapitel om hjärtat. Så nu sitter jag vid en dator i väntan på att mamma ska bli klar och följa med på en promenad i det härliga solskenet. Lär vara varmt och skönt ute! Även om det va -10 i Vännäs imorse när jag klev upp, men det var ju innan solen börjat värma upp världen. Myyyyys med solskenspromenad!

Sen ikväll ska jag och Säm åka till Ersboda och dansa :D Som jag längtat!!! Och som jag varit nervös. Just nu känner jag mig lugn, men förväntansfull helt klart. Inte minst av att få danska foxtrot med min älskade pojkvän <3
Bara att damma av dansskorna och sätta på partytoppen! Här ska man va snyggast i lokalen, jaadå! ;)

Appropå snyggast så provade jag en punksminkning igår innan jag skulle lägga mig. Den var inte att leka med, jag tror punkfesten kommer bli awesome! Men jag har ju fått för mig att dom brukar se ut som "hej kom och hjälp mig", och sen har dom en snorkig sur min i ansiktet för att samhället så fint tittar bort och ignorerar. Men vem vågar gå fram till en krigsmålad människa med trasiga kläder, nitar som säkert går att ha ihjäl någon med och ett hår större än hela en själv och säga "hej behöver du hjälp med något?"

Sen är jag ledig i helgen :D Det är min första helt lediga helg på 3 (4?) veckor! Och det känns jättekonstigt. Men kommer behöva plugga inför måndagens omtenta så det är bra det. Men blir lördagsmyyyyys också, för ja tänker INTE spendera en helgkväll i skolböckerna, det är det man har vardagar och söndagar till :) Lite tokigt hur fort den här veckan har gått... PANG sa det sen var det fredag, och det kommer nog vara lördag när jag kommer tillbaka från promenaden?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela