I startblocket till livet

MB är emot mig..

Publicerad 2010-03-18 12:21:50 i Vardag

Har läst klart ett långt kapitel om respiration nu idag, riktigt duktigt av mig! Och fort gick det :) Så då är den normala vägen att titta på föreläsningen och anteckna som repetition på det viktigaste. Samuel berättade igår att om man har med egna hörlurar så kan man lyssna på mb's datorer. Toppen tänkte jag och tog självklart med mina som jag brukar använda hemma. Men självklart så fungerar det inte ändå. Men jag kan lyssna på webbradio och jag kan lyssna på youtube och allt annat jag kommer på att kolla, men inte föreläsningarna. Då är det tyst minsann. Irriterande!!

Chaaaarrliiiiiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela