I startblocket till livet

Kreativitet

Publicerad 2010-03-25 22:09:39 i Vardag

Det har det varit ikväll :) Stötte ihop med Stephanie igårkväll och vi började snacka om allt möjligt och pysselkvällarna kom upp. Hon sa att dom fortfarande var igång så det slutade me att vi bestämde oss för att fara dit ikväll. Så jag har suttit och scrappat lite, tog en halvtimme komma igång för jag kom inte alls ihåg vad jag ägde för mojs men till sist hade jag väl någorlunda ordning på torpet! Hade med två underbara bilder på Lorden och Andy som ska få bli ett uppslag, han nästan klart med ena och har väl det andra färdigplanerat också men inget är helt färdigt så därför blir det inga bilder :P Ni får vänta tills... 2 veckor kanske jag kan dit igen.

Imorgon är det äntligen fredag. Idag har gått nått så fruktansvärt sakta så jag trodde jag skulle förgås ett tag, speciellt klockan tolv när huvudvärken kom och det var en timme kvar innan lunch. Då var jag inte på topp. Men sen såg vi ljuset och labben blev faktiskt lyckad idag också. Imorgon blir slappt. Och sen direkt efter plugget ska jag ner på stan och äta middag ute med några jobbkompisar, blir gött i magen!!!

Men först och främst så ska jag duscha och sen somna i min bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela