I startblocket till livet

Har en gräslig man till man

Publicerad 2010-03-24 20:10:21 i Vardag

Sitter uppe hos Säm nu, och han fixar sin outfit till helgen ;) Den är fullkomligt gräslig, rent bokstavligt talat! Jag måste försöka tänka klart vad jag ska ha på mig på maskeraden nu på lördag.. Punkare var det.. Suck! Men kul blir det! Och jag kommer ju få skratta åt alla andra så då kan ju dom få skratta åt mig.
Har en lugn kväll ikväll för vi (nu menar jag mig själv och gruppen jag är med och laborerar i veckan) hann skriva klart både gårdagens labbrapport plus den labbens vi gjorde idag innan vi packade ihop och begav oss hemmåt. Sjukt skönt att ha det gjort! Så kan vi koncentrera oss helt på den sista imorgon, som också känns jobbigast. Men den ska nog gå lika bra den.

Ikväll är det greys, men jag vet redan hur avsnittet slutar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela