I startblocket till livet

Tvättdag

Publicerad 2010-06-09 11:26:25 i Vardag

Det var alldeles för länge sen jag bokade tvättstugan. Eller så kan jag inte heller skriva för jag har ju kläder kvar, i mängder :P Men tvättpåsarna var fulla, och kulörtvätten var ett berg. Några av 40kläderna får gå i 60 för jag ids inte köra två maskiner med samma värme. Men det är svårt ibland att lyckas få tvättstugan en dag som passar, och det är svårt att veta många dagar i förväg vilka dagar man kommer vara hemma ledig och ens har möjlighet. Men idag smäller det och det känns som en befrielse för varje maskin jag proppar full med kläder :)

Pratat med Olle lite, nu är gamla hederliga killgänget där och hälsar på. Saknar Malta, saknar Native, saknar sushin, saknar värmen. Såklart saknar jag Olle litegranna också :P Blir kul när han kommer till Sverige, då är det tuvan, vännäsdagarna och sen Japan och the long lost brother.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela