I startblocket till livet

Studenternas dag!

Publicerad 2010-06-10 09:16:18 i Vardag

Kom nyss in efter en hemsk löprunda. Eller det gick ändå hyffsat och låg runt min vanliga tid men trögt var det! Musklerna är stela, speciellt vaderna har inte blivit normala än efter att jag red Mindy hos Carro. Men nu är det gjort och alltid skönt såhär efteråt. Ska hoppa in i duschen och sen kanske jag däckar ett tag, men inte för länge, måste ju vrida tillbaka dygnet nu när jag jobbat klart mina nätter. Sen tillsnoffsning och mot fam Granström som har en glad student bland sig idag! (som jag btw sprang förbi på väg till elljusspåret och redan sagt grattis åt i förbifarten då :D haha jag måste ha varit bland dom första så tidig som jag va!)

Ikväll får nog bloggen sig en överraskning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela