I startblocket till livet

SOMMARLOV

Publicerad 2010-06-04 13:53:38 i Vardag

9.00 började dom dela ut tentorna. Efter 25 minuter hade jag skrivit min klart, haha :) 9.40 lämnade jag in den. Vi väntade in resten av klassen utanför, sen gick vi till KBC och fikade in sommarlovet med mycket snack och skratt. Alla kände sig hyffsat säkra på att ha klarat den så det kändes roligt. Den var inte så omfattande, typ som jag väntat mig! Gick förbi Samuel på medicinska biblioteket senare och delade med mig av glädjen och lite pussar, jag håller tummarna att det går bra för honom imorgon på sin halvårstenta :)
Börjar jobba fyra.. Men sen är jag ledig lördag-tisdagnatt! Imorgon är det Brånmästerskapen, måste ses såklart! Kanske tar några bilder så ni får njuta av alla duktiga också ;) Och ni som bor här nära borde ta bilen dit och se med egna ögon!

I SOMMAR SKA JAG:

* Bli bättre på wakeboard
* Flytta till Umeå
* Fara på logdanser ;)
* Semester i Japan!!
* Sola & bada (som vanligt)
* Äta glass

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela